To co wyróżnia LCube to doskonała znajomość rynku powierzchni magazynowych w Polsce – począwszy od wyboru lokalizacji dla inwestycji, przez współpracę z architektami i wykonawcami, po indywidualne podejście do najemców, których potrzeby stawiane są przez nasz zespół na pierwszym miejscu.
deweloper magazynowy z bogatym doświadczeniem budowlanym i w pełni wdrożoną zintegrowaną strategią ESG. Nasze magazyny projektujemy i dostarczamy zgodnie z najwyższymi standardami ekologicznymi, wykorzystując najnowsze technologie, co pozwala nam tworzyć atrakcyjne pod kątem inwestycyjnym aktywa, a jednocześnie zapewnić ich długoterminową wartość.
Nasze projekty realizujemy bazując na wieloletnim doświadczeniu, a profesjonalne i indywidualne podejście pozwala nam finalizować zarówno inwestycje BTS („build to suit”) lub BTO („build to own”), jak i projekty bardziej standardowe, dostosowane do potrzeb różnej wielkości najemców, zlokalizowane w parkach magazynowych.
Atutem LCube jest doskonała znajomość trendów na rynku nieruchomości komercyjnych oraz elastyczne podejście do realizowanych projektów, dzięki czemu możemy szybko i aktywnie reagować na zmieniające się potrzeby najemców. Na każdym etapie procesu inwestycyjnego, dostarczamy zarówno najemcom, jak i inwestorom najwyższej jakości projekty, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań, a także celów biznesowych.
Dominik posiada 17-letnie doświadczenie w branży nieruchomości, z czego ostatnie 10 lat spędził w firmie doradczej CBRE, gdzie przez 6 lat zarządzał linią biznesową Industrial & Logistics w regionie południowo-zachodniej Polski. Realizował także szereg transakcji z udziałem największych na naszym rynku marek, zarówno w branży logistycznej, jak i produkcyjnej.
Jest absolwentem Politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył również studia podyplomowe z pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Łukasz Grosfeld jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość.
Z branżą finansową i nieruchomościami związany jest od początku swojej drogi zawodowej. Doświadczenie zdobywał w firmie ProService Finteco, gdzie był specjalistą ds. księgowości funduszy inwestycyjnych. Cztery lata pracował jako kontroler finansowy po stronie deweloperów na rynku magazynowym.
Ewa Sarzyńska posiada ponad 14 lat doświadczenia jako kontroler finansowy i analityk, w tym ostatnie osiem na stanowiskach kierowniczych. Przez większość swojego życia zawodowego była związana z grupą Eiffage – jedną z największych grup budowlanych i operatorów koncesji w Europie.
Posiada niezbędne doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań poprawiających efektywność przetwarzania danych finansowych, koordynowaniu procesu przygotowywania bieżących i prognozowanych pozycji rachunku zysków i strat oraz budżetów, jak również tworzenia analiz dotyczących działalności jednostek biznesowych.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Małgorzata Zachara od początku kariery związana jest z branżą nieruchomości. Posiada kilkuletnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy, na samodzielnym stanowisku, związanym z prowadzeniem ksiąg rachunkowych i rozliczeniami podatkowymi. Jest również biegła w zakresie obsługi audytów księgowych i podatkowych, oraz procesach due diligence przy sprzedaży spółek nieruchomościowych. Współpracowała również z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami oraz ich kontrahentami.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Agnieszka Korzeniewska z branżą nieruchomości związana jest od ponad 6 lat. Pracowała również w jednostkach samorządowych oraz administracji publicznej w komórkach związanych z architekturą, geodezją i planowaniem przestrzennym. Doświadczenie w branży nieruchomości zdobywała min. w firmie CBRE w dziale Investment Properties, i w White Star Real Estate, gdzie odpowiedzialna była za komercjalizację projektu Elektrownia Powiśle oraz bieżącą obsługę najemców.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna.
Piotrek Krawczyk posiada łącznie ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w branży logistycznej, produkcyjnej oraz nieruchomości komercyjnych. Przez ten czas pracował w renomowanych firmach, takich jak Kimberly Clark, Raben, DHL Global Forwarding, Hegelmann Logistics i Rohlig Suus. Zyskał również cenne doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych jako członek zespołu MLP Group SA, zajmując się komercjalizacją parków magazynowych. Dodatkowo, zdobywał wiedzę i perspektywę na rynek powierzchni magazynowych w Polsce, pracując jako doradca w firmach Rock Estate i Walter Herz. Jego wszechstronne umiejętności obejmują zarządzanie logistyką, produkcją oraz komercjalizacją nieruchomości komercyjnych.
Jakub Rzeżuchowski specjalizuje się w koordynowaniu realizacji projektów sprzedażowych i handlowych. Posiada także wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości i sieciach handlowych. Przed dołączeniem do zespołu LCube, pracował w czołowych polskich firmach, takich jak Empik, PHZ Baltona czy Waimea Holding. W branży magazynowej ma niezbędne doświadczenie w zakresie współpracy z agencjami nieruchomości oraz pozyskiwania klientów zainteresowanych powierzchniami magazynowymi i przemysłowymi.
Jest absolwentem wydziału Ekonomii, Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również podyplomowe studia na kierunku Marketing i Zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego. Konsekwentnie dążenie do realizacji projektów oraz dążenie do pozytywnych rozwiązań w negocjacjach biznesowych
Natalia Oleksy, która dołączyła do LCube, związana z branżą nieruchomości od 2018 r. Doświadczenie zdobywała min. w MLP Group, gdzie odpowiadała min. za wsparcie administracyjne przy realizacji projektów Działu Inwestycji. Zajmowała się także opracowywaniem umów, zleceń, pełnomocnictw i innych dokumentów na potrzeby prowadzonych procesów inwestycyjnych. W oparciu o wieloletnie doświadczenie, posiada umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w różnych środowiskach i doskonale odnajduje się w zakresie przygotowywania prawidłowego obiegu dokumentów, oraz prowadzenia baz danych.
Natalia jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji w Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie na kierunku Administracji. Prywatnie interesuje się literaturą, sportem i turystyką.
Dawid jest Project Managerem z blisko 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości i inwestycji w czołowych polskich firmach. Pracował min. dla działów inwestycji PKN Orlen, Tesco, czy Dino Polska. W ostatnim czasie odpowiadał za nadzór nad procesem inwestycyjnym hal magazynowych w Panattoni Development Europe. Odpowiadał tam za realizację trzech projektów o łącznej powierzchni ponad 100 tys. m2. Specjalizuje się w koordynacji procesu inwestycyjnego od oceny technicznej działki, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Dawid jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, na Wydziale Architektury Budownictwa i Inżynierii Środowiska, gdzie ukończył studia na kierunku Technologia i Organizacja Budownictwa.
Maciej posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego w branży budowlanej, a w przeszłości związany min. z takimi firmami jak Panattoni czy Ceetrus Polska, gdzie jako Project Manager odpowiadał za realizację szeregu obiektów komercyjnych, zwłaszcza logistycznych i handlowych.
Jest absolwentem wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Łukasz niemal całą swoją karierę zawodową związany jest z branżą nieruchomości i ma ponad 14 lat doświadczenia na rynku. Wcześniej pracował m.in. dla firm Panattoni, Napollo czy Dino, gdzie odpowiadał za rozwój i ekspansję poszczególnych projektów.
Jest absolwentem kierunku Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.